multiknak
KKV-knak
mikrovállalatoknak
Vidéki gyerek voltam, azután a Közgáz miatt ”pesti” lettem majd a család miatt ismét vidéki (ha az agglomeráció annak számít :)). Az egyetemi éveim alatt (ami még a múlt évezred) kezdtem el dolgozni egy banki ügyfélszolgálaton. Mivel világéletemben szerettem beszélni és problémákat megoldani, ezért ideális volt számomra a feladat. Persze egy idő után (ez már egy másik ügyfélszolgálaton volt) rájöttem, hogy ez nehéz feladat hosszú távon, mert az ügyfél akkor is a maximumot várja el Tőled – értelemszerűen – ha rossz napod van.
Sokat küzdöttem azzal, hogy ezt belássam és szem előtt tartsam. Szerencsém volt, mert az akkori vezetőim bíztak bennem és tudatos fejlesztéssel, visszajelzésekkel elérték, hogy máshogy lássam az egész ügyfélkiszolgálási folyamatot. Egy idő után vezető lettem, majd másik banknál voltam ügyfélszolgálati vezető, később pedig egy telconál értékesítési vezető.
Időközben elvégeztem egy trénerképzést, mert tudtam, hogy hosszútávon az a célom, hogy trénerként, tanácsadóként segítsem az embereket és cégeket abban, hogy jobban tudjanak ügyfeleket kiszolgálni.
Közel 20 év után lett saját vállalkozásom, ahol a cégeknél megszerzett gyakorlati tapasztalatra és a folyamatosan felszedett elméleti tudásra, azt csinálom, amit szeretek: hozzájárulok ahhoz, hogy az ügyfelek elégedettebbek legyenek azáltal, hogy a cég magasabb színvonalú ügyfélkiszolgálást nyújt számukra.