cégem ügyfélkezelését
lemorzsolódást
mindent
Stratégiai tanácsadás, folyamatok fejlesztése, illetve az ügyfélszolgálattal foglalkozó munkatársak képzése.
Pont amire a vállalkozásának szüksége van, sallangok és mellébeszélés nélkül.
20 év ügyfélszolgálatban töltött tapasztalat garanciájával.
A képzés nem csak a tudás átadásáról szól, a gyakorlati hasznosulást is visszamérjük.
A legfontosabb építőelem ügyfélelégedettség szempontjából, hogy az ügyfélkezelés stratégiai szinten is megjelenjen. Ha még nincs kialakult vízió az ügyfeleket illetően, segítek megalkotni azt. A képzés a vállalkozás felsővezetőinek szól.
Amennyiben rendelkezésre áll az ügyfélkezeléssel kapcsolatos magas szintű iránymutatás, akkor azt át kell ültetni a folyamatok és rendszerek szintjére a hatékony működés érdekében. A képzés a vállalkozás operatív vezetőinek szól.
A stratégia megalkotása és a folyamatok optimalizálása után kiemelten fontos az ügyfelekkel kapcsolatban állók kommunikációs és empatikus képességeinek fejlesztése. A képzés az ügyfélkapcsolati munkatársaknak szól.