A munkatársak képzése kapcsán sokszor felmerül a kérdés: mi a rosszabb, ha fejleszted őket m...
Sok módszer és technika van arra, hogy a nap 24 óráját hogyan használjuk ki a leghatékonyabb ...
Az ügyfélközponzű hozzáállás nem az ügyfélszolgálaton kezdődik, hanem a cégvezetésben, ...
Ahhoz, hogy valakit meg tudjunk tartani az ügyfélkörben, ahhoz először meg kell szerezni Az els...
A mesterséges intelligencia fejlődésével egyre nagyobb teret nyernek az ügyfélkiszolgálás so...
Hozzávalók: 1 db ügyfélközpontú hozzáállás, 1 db stratégia, 1 db tanácsadás (ízlés sze...
Miért is foglalkozom annyit a panaszkezeléssel, amikor az ügyfélmegtartásról van szó Hogyan v...
Az ügyfél nem akar rosszat se a cégnek, se az ügyintézőnek - a mi dolgunk pedig az, hogy segí...
A tréning résztvevőim közül sokan azt gondolják, könnyebb írásban kommunikálni egy panaszo...
Vigyázz! Jön a patás ördög! Távolról úgy tűnik, mintha patája lenne meg szarvak a feje tet...
Sok cég számára kiemelten fontos ez az időszak a bevétel szempontjából: nagy hajrá van, sok ...
Az ügyfelek egy része a rossz tapasztalatait – legyen az vélt vagy valós – a közösségi me...